сряда, 30 март 2011 г.

Шест НЛО правят сложна маневра над Трявна

Шест НЛО правят сложна маневра над Трявна

На 21 януари тази година получих имейл с изключително съобщение от П.С. от град Трявна. Въпреки, че очевидецът сподели с мен истинското си име, което е едно действително много смело негово решение, реших да запазя анонимността му, защото този блог се посещава от много и различни хора.
Ето какво пише П.С. в първия си имейл:

Здравейте. Аз се казвам П. С., мъж на 41 години от град Трявна. Искам да споделя с вас това, което видях. На 1 октомври, 2008 година, в 02 часа посред нощ, нещо ме събуди и аз реших да погледна през прозореца. Открехнах пердето и останах вцепенен. Срещу прозореца, на небето, видях шестНЛО с оранжев цвят, подредени във вид на триъгълник. Големината на всяко НЛО беше колкото диаметъра налуната при пълнолуние - малко по-малки. Формацията се движеше от изток на запад. Продължих да гледам обектите докато стигнаха над къщата. После бързо излязох на двора. Тогава се случи нещо невероятно. Целият триъгълник зави рязко наляво и шестте НЛО започнаха да разменят местата си. След това отново се подредиха във формата на триъгълник и продължиха своето направление в посока югозапад. Аз се занимавам с астрономически явления от ученик. Знам само, че това се управлява от разумни същества, защото това не може да бъде природно явление. Вярвам, че има извънземни. От октомви насам правя нощни наблюдения и вярвам, че скоро пак ще ги видя. Лошото е че съм сам в Трявна и нямам съмишленици тук. Желая ви успех.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар